31 augustus . Marysville - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marga Sutherland - WaarBenJij.nu 31 augustus . Marysville - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marga Sutherland - WaarBenJij.nu

31 augustus . Marysville

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marga

01 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag is familiedag. Maar eerst uitslapen. In onze hotelekamer hebben we zoveel ruimte en in verhouding met de camper zo'n zacht bed dat we allenmaal tot na negen uur slapen. We zijn dan ook te laat voor het ontbijt en gaan op aanraden van een receptioniste wat eten in een nabijgelegen 'Maxells. Lekker en goede bediening!
Daarna komen we weer aan bij tante Wil en Uncle Bill.

We kunnn elkaar maar niet genoeg vertellen. Van een uur of 11 tot 'savonds een uur of 11 zitten we nonstop met elkaar te praten. Voor Anna en Jonna minderboeiend, maar gelukkig kunnen ze tv kijken.

We zien de stambomen die zowel Bill heeft van de Ray-family als die Will heeft van de Anker-family (haar meisjesnaam)en van de Jongejans (naam van de 1e echtgenoot). Tot onze verbazing heeft Will de Ankers al teruggevonden (met behulp van vele anderen!) tot 1430!! Basis is Stolwijk en haar grootvader heeft ooit een molen gehad aan de gouwe in Boskoop. Helaas keek de man iets te graag in een glaasje en moest de molen verkocht worden. Hij is nu afgebroken.

We eten een late lunch rond 15.00 uur met door tante Wil ZELFGEMAAKTE kroketten. Nog nooit zulke lekkere kroketten gegeten!

Tegen 20.00 uur gaan we eten in de 'Red Robin' in het 10 mijl verderop gelegen Everett. Omdat we ook eens een echte goede hamburger willen proeven. Nou, dat doen we daar dan ook. Verukkelijk sappig, met een lichte schroeismaak, mals en met lekker pittige groenten(waaronder jalapenas) erbovenop. Anna en Jonna hebben pasta met kip (J) en met mozzarellasticks (A) en dan is er ook nog de berg gefrituurde uiringen.

Will en Bill hebben niet zo,n trek in hamburger en delen een milkshake waar geen einde aan lijkt te komen.

Als we uiteindelijk afscheid van elkaar nemen is dat niet met verdriet, maar met een gevoel van geluk. En met de belofte dat we elkaar zullen weerzien.
In ieder geval komen ze in de lente naar Nederland. We hebben hen aangeraden dit eind april te plannen, zodat ze bij een bezoek aan ons huis de fruitbomen in bloei zullen zien.

• 01 Augustus 2009 - 18:26

Rozzie:

Hoihoi,Wat leuk om tante Wil en Oom Bill nu op de foto te zien!!Ben benieuwd wat jullie nu nog gaan doen; over 6 dagen weer thuis zie ik.

groetjes vanuit een zonnig en vakantieachtig Hoorn!
    Ros &co