12-07 Amsterdam-Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marga Sutherland - WaarBenJij.nu 12-07 Amsterdam-Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marga Sutherland - WaarBenJij.nu

12-07 Amsterdam-Los Angeles

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marga

12 Juli 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Wat een grauwe, regenachtige dag. Geen zich op Madurodammend Amsterdam bij het opstijgen. Anna zit bij het raampje en maak tegen het einde van de vlucht een foto van het Amerikaanse landschap. Pas nu dringt tot ons door hoe onmetelijk groot dit land is. We vliegen uren lang over niet of nauwelijks bevolkte streken. Mooi is het om van grote hoogte de kaarsrechte wegen te zien, ze kronkelen alleen als ze de bergen in of uit gaan.

Los Angeles is zonnig, onbewolkt en lekker warm (25 graden C). Het duurt even voordat we met onze huurauto arriveren bij ons hotel, omdat de 'tomtom' niet aanstond en dus alleen voor de show routes liet zien. We weten nu in ieder geval wel waar een groot zandstrand is. Zag er rustig uit. Mogelijk voegen we dit nog in in onze sightseeing. Nu, na 22 uur op te zijn geweest, gaan we maar eens een hapje eten. Met name Jonna heeft trek, ze heeft in het vliegtuig weinig gegeten.

• 13 Juli 2009 - 11:24

Ros:

Hoi allemaal,

Leuk hoor om te lezen dat jullie zijn aangekomen. Ja zon tommie is welhandig daar... Ben benieuwd naar jullie volgende berichten. Hier zitten we heerlijk te relaxen in het zonnige en iets te warme Frankrijk.

Liefs voor allen van allen

Ros