15 juli - Huntington Beach, Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marga Sutherland - WaarBenJij.nu 15 juli - Huntington Beach, Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marga Sutherland - WaarBenJij.nu

15 juli - Huntington Beach, Los Angeles

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marga

16 Juli 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Het bleek allemaal veel erger met de memorycard van Erik's fotocamera. De memorycardreader was beschadigd. De sfeer was gisterenavond dus niet zo best...
Gelukkig vond Marga via internet (leve Leppie de reislaptop!) drie gespecialiseerde camerarepairzaken. ;s Morgens is de camera ingeleverd, het bleek een vaker voorkomend euvel. Aan het einde van de middag was-ie weer gemaakt. Hierbij dus de beloofde foto van Hollywood!

In de tussentijd zijn we naar het strand gegaan, want we moesten toch wel onze nieuwe bikini's en zonnebrillen inwijden. Dankzij de behoorlijk hoge golven hebben we uren strandplezier gehad. Huntington Beach is een gote strook zandstrand, ruim plek voor iedereen, een verkoelende bries vanaf de Stille Oceaan en heerlijk hoge golven, waarbij het de kunst was om precies erop te duiken als hij net omsloeg. Surfen dus, zoals het aan deze kust hoort.
Raar is wel dat er nergens strandtentjes te bekennen zijn. Gelukkig hadden we zelf drinken en wat eten meegenomen.

Langs de boulevard waar onze auto staat geparkeerd, zien we een heel stel grondeekhoorntjes (Chipmunks)zitten.Jonna heeft er een paar foto's van gemaakt.

Toen we 's avonds gedouched hadden, bleek dat onze Nedelandse zonnebrand niet is opgewassen tegen de Californische zon. Met name Erik en Anna zijn veranderd in 2 kreeften. Gelukkig heeft het winkeltje om de hoek zowel Aloë-aftersun en factor 70 voor in de zon, hoewel dat laatste voorlopig niet meer zo populair is bij ons.

• 16 Juli 2009 - 16:52

Tante Wil:

Jullie hebben al verschillende avonturen beleefd.
    Heel leuk om de fotos te zien.
    Huntington Beach is my favorite beach. Wij hebben er 20 min. vandaan gewoond in de plaats Artesia.
    De "eekhoorntjes" noemen wij Squirels, de bruine zijn Chipmunks.

• 17 Juli 2009 - 07:15

Ard En Wiljan:

Leuk dat jullie ons op de hoogte houden van jullie reiservaringen! Vooral het stuk over de twee ijsverkopers is hilarisch. En wij maar denken dat de Amerikanen zo efficiënt zijn... Veel plezier en geniet van jullie reis!

• 17 Juli 2009 - 10:30

Ros:

Wat een opluchting zeg dat alles weer in orde is met de camera!!En Hollywood ook nog in tact! Wow!!Zo dichtbij waren wij niet!! Sterkte met de verbrandingen en welk stuk over ijsverkopers bedoelen Ard en Wiljan? Heb ik wat gemist?
    Groetjes en plezier!!

Rozzie

• 18 Juli 2009 - 11:36

Tante Wil:

Hee, waar zijn jullie? Ik zie geen verslag meer!

• 19 Juli 2009 - 16:51

Fmi:

Een paar PRANGENDE vragen:
    1.wat was de grijze smeurie?
    2. heb je orlie al gespot
    3. waarom niet?
    4. wanneer ga je dat wel doen?
    5. Was jij niet degene van de zonne-issues, je weet wel, die armen vol jeukende bulten?
    6. mag je de bikni van Anna lenen denk je?
    7. waarom niet?
    8. Ik wel misschien?
    9. Wanneer volgt er weer een verslag?